تالار تفریحی پارسی بکس

نسخه‌ی کامل: مانیتور هوآوی MateView رقیب بزرگان بازار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  -برند-هوآوی_fvak.jpg]

همه چیز درمورد مانیتورجدید هوآوی


مانیتور هواوی MateView محصول جدید این شرکت خوشنام است که مفهومی جدید از یک نمایشگر را ارائه کرده است. این مانیتور که در ساختار سوپر دیوایس هوآوی طراحی شده است، علاوه بر ارائه قابلیت‌های سطح بالای یک مانیتور مانند کیفیت بالای صفحه نمایش، امکانات ارتباطی خاصی را نیز ارائه می‌کند.

مانیتور هوآوی MateView یک دستگاه خاص است که مجهز به تمامی امکانات ارتباطی موجود است. به این ترتیب می‌توان از طرق مختلف چه از طریق سیم و چه به صورت بی‌سیم دستگاه‌های مختلف را به این مانیتور متصل کرد. امکانی خاص و مدرن که گام بعدی در ایجاد ساختار یکپارچه بین محصولات هوآوی است.

در ادامه 10 دلیلی که مانیتور هوآوی MateView را تبدیل به یک محصول خاص می‌کنند را ارائه خواهیم کرد.

نمایشگر بی سیم

قابلیت اتصال بی سیم به شما این امکان را می‌دهد تا نمایشگر لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود را بر روی میت ویو به اشتراک بگذارید. به همین منظور یک جایگاه NFC روی پایه این مانیتور تعبیه شده که با قرار دادن گوشی خود بر روی آن می‌توان تصویر نمایشگر گوشی را بر روی مانیتور هواوی مشاهده کرد.
همچنین این مانیتور از Wi-Fi، بلوتوث و حتی اتصال با کابل نیز  پشتیبانی می‌کند. این مانیتور به شما اجازه می‌دهد تا تمامی گجت‌های دیجیتال خود از جمله گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و غیره را به آسانی و طرق مختلف به مانیتور متصل کرده و از تصویر بزرگ و خوش کیفیت مانیتور برای کار با آنها استفاده کنید.


بزرگ و باکیفیت

مانیتور میت ویو هواوی از پنل 28 اینچی نوع IPS LCD با نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتز برخوردار بوده و حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر جلوه خاصی به آن بخشیده است. در واقع صفحه‌نمایش میت ویو حدود 94 درصد از مساحت بخش جلویی مانیتور را به خود اختصاص داده است. زاویه دید 178 درجه‌ای این مانیتور در مقایسه با مانیتورهای مرسوم میدان دید گسترده‌تری را ارائه داده و کاربران می‌توانند از تجربه بصری دلچسب‌تری هنگام کار با این محصول هواوی بهره‌مند شوند.

وضوح تصویر فوق‌العاده بالا

مانیتور MateView دارای پنل بسیار باکیفیت با وضوح 3840 در 2560 پیکسل یا 4K+ بوده که چیزی حدود 1.5 میلیون پیکسل بیشتر از سایر مانیتورهای 4K رایج در بازار است.

ابعاد تصویر سخاوتمندانه

نسبت ابعاد تصویر این دستگاه 3 به 2 است و باعث می‌شود کاربران از کار با این محصول لذت ببرند و میدان دید آنها حدود 18.5 درصد بیشتر از مانیتورهای رایج با نسبت ابعاد 16 به 9 باشد.
نسبت ابعاد 3:2 برای کار با محتواهای گرافیکی نیز ایده آل است.

کنترل‌های لمسی

در زیر مانیتور MateView هواوی دیگر خبری از کلیدهای کنترلی نیست و شما فقط با کشیدن انگشت خود روی لبه زیرین مانیتور می‌توانید تنظیمات آن را تغییر دهید که این یک روش خلاقانه برای کنترل صدای اسپیکرهای این مانیتور محسوب می‌شود.

جابجایی آسان میان دستگاه‌های مختلف

شما می‌توانید چهار دستگاه را به صورت هم زمان به این مانیتور متصل کرده و تنها با اشاره دو انگشت به سرعت بین آنها جابجا شوید.
درگاه USB-C همه کاره
با استفاده از یک درگاه USB-C می‌توانید علاوه بر اتصال مانیتور به کامپیوتر، به شارژ کردن گوشی یا تبلت و حتی لپ تاپ خود بپردازید. این مانیتور به یک شارژر سریع 65 واتی مجهز شده که می‌توان با آن هر دستگاهی مانند فری بادز را هم شارژ کرد.

اسپیکرهای قدرتمند

با اتصال لپ تاپ خود به این مانیتور دیگر نیازی به استفاده از بلندگوهای لپ‌تاپ خود نداشته و شاهد ارائه صدای با کیفیت توسط میت ویو خواهید بود. همچنین هواوی به راحتی بیشتر کاربران خود فکر کرده و جهت برقراری تماس‌های تصویری میکروفن دوگانه‌ای را بر روی پایه این محصول تعبیه کرده است.

تجربه رنگ‌های واقعی

دقت نمایش رنگ‌ها نیز در پنل نمایشگر میت ویو بسیار بالاست و این پنل می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را از یکدیگر تفکیک کند. توانایی نمایش 98 درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 و پشتیبانی 100 درصدی از فضای رنگ sRGB از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش MateView محسوب می‌شود که باعث شده‌اند عملکرد خیره‌کننده‌ای را در پخش فیلم‌های سینمایی با رنگ‌های کاملاً طبیعی یا استفاده گرافیکی مشاهده کنیم.

تصاویر بسیار شفاف و روشن

مانیتور MateView گواهی VESA DisplayHDR 400 را نیز کسب کرده است؛ استانداردی که تنها به نمایشگرهای با شدت روشنایی 400 نیت به بالا داده می‌شود اما میت‌ ویو می‌تواند پا را از این هم فراتر گذاشته و به روشنایی 500 نیت با کنتراست 1 به 1200 دست پیدا کند.

سخن پایانی
محصولات سری Mate از برند هواوی همواره با برترین فناوری‌ها همراه بوده‌اند. مانیتور هواوی MateView نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود یک انتخاب ویژه برای کاربران محسوب می‌شود.
این مانیتور منحصر به فرد هم‌اکنون در بازار ایران با گارانتی رسمی هوآوی حضور دارد.