سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.
سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.
سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.

آگـهـی



[-]
خلاصه آمار شما
کاربرخوش آمدید عزیز♥
عنوان کاربری شما:
زمانزمان کنونی: ۰۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۵۵:۱۹ ق.ظ

پستشما پست در موضوع ارسال کرده اید.
سریالشماره سریال کاربری شما: 0
اعتبارمیزان اعتبار شما:
پیام های خصوصیپیام های خصوصی خوانده نشده : پیام .
دسترسی سریع
پروفایل ویرایش پروفایل - رمزعبور تغییر رمزعبور - ایمیل تغییر ایمیل - آواتار تغییر آواتار - امضا تغییر امضا
تـبـلـیـغـات

کلمات کلیدی
نویسنده: parsi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 112
آموزش ایونت های گیم میکر
خوب دوستان این تاپیک میخوام یه توضیح مختصر درباره ی ایونت های گیم میکر بدم.

توضیح ایونت ها :



Create : يعني وقتي اين آبجکت توليد (Create) بشه يه اکشني انجام بشه.

Destroy : يعني وقتي اين آبجکت نابود (Destroy) بشه يه اکشني انجام بشه.

Alarm : براي استفاده از زمان (مرتبط با اکشن Set Alarm تو ليب main2).

Step : به سه بخش تقسيم مي شود.

1-Step : براي اينکه بخواهيد کاري به طور مداوم انجام بشه.

2-Begin Step : اکشني که تو اين ايونت باشه قبل از بقيه ي اکشن ها عمل مي کنه.

3-End S

آگـهـی